Розділ 8
<< Активна сублімація сім’я >>
Вмінню свідомо керувати підйомом оргастичної енергії, «випаровувати» у власному тілі сім’я та як у наслідок активно накопичувати сублімовані есенції приділяли велику увагу послідовники багатьох екзотеричних шкіл що на сході, що на заході за будь-які часи людського існування
[131, 132]. Така поведінка, за їх думкою, мала сприяти людському здоров’ю, добробуту, стимулювала духовний розвиток, дозволяла достигати вищих рівней свідомості та набувати паранормальні сили — сіддхі ("досконалості"), адже сили, що синтезуються у людському організмі під час оргазму, являють собою тонке сім’я — квінтесенцію усіх закладених в бутті людини стихій всесвіту. Тонке сім’я однаково притаманно виробляти парубку чи дівчині, малому чи старому, однак розквиту свого продукування воно досягає у статевозрілих чоловіків і має очевидну початкову (сиру) форму у вигляді мужньої потенції.
Мультиоргастичність пов’язували із здатністю людини вчасно підхоплювати та поглинати свої випорскуючи оргастичні хвилі, не вивергати їх і тим запускати у відносно замкнений коловорот активної трансмутації у межах власного тіла («приборкання крилатого дракона»). За таких умов взаємообмін енергіями та есенціями з іншими живими системами стає дедалі все більш насиченим, дієвим.
Популярно механізми мультиоргастичного циклу («секрет безсмертя») розглядали на прикладі тонкоенергетичних статевих взаємодій чоловіка та жінки. На певних етапах статевого збуждження, а саме у пізньому плато, а особливо — під час мультиоргастичного переходу, головці статевого члена та стінкам піхви у найбільшому ступені властиво втягувати також і сексуальні есенції партнера, які виробляються під час його екстазу та надходять з нього, — його життєву суть (рис. 8.1).
Рис. 8.1 Віддача та поглинання сексуальних есенцій між чоловіком та жінкою. Чоловік вивільняє свою гарячу яєчкову енергію Ян-Цзин у піхві та поглинає охолоджуючу яєчникову енергію Інь-Цзин переважно через верхню поверхню головки пеніса, жінка вивільняє Інь-Цзин та поглинає Ян-Цзин переважно через передню стінку піхви. На магнітно-резонансному зображенні [133] можна побачити, що ерегований прутень і хребет чоловіка утворюють суцільне ціле при щільно стиснутому анальному отвірі.
1 – лобкове зрощення (symphysis pubica); 2 – сечовий міхур (urinary bladder); 3 – анальний отвір (anus); 4 – пряма кишка (rectum); 5 – крижовий мис (п’ятий поперековий хребець) (promontorium); 6 – передміхурова залоза (prostata); 7 – матка (uterus); 8 – сечівник (urethra)
Втягування тонкоматеріальних та плотноматеріальних есенцій відбувається у напрямку так званної Уддіяни (санскр. «злітання») — ділянки меж лобком та пупком. Деякі йоги приздатні за допомогою вправи Уддіяни Бандхи («злітаючої стриманості»), тобто вмілого видихання повітря і відтягування м`язів очеревини в районі пупка вгору та назад, створювати немов би вакуум в сечовому міхурі і в незбудженому стані втягувати в нього різні рідини через сечівник прутня. Однак під час сильного статевого збуждження всмоктування емісій здійснюється безпосередньо через шкіру головки прутня або стінок піхви. В нижній частині черевної порожнини утворюється негативний тиск повітря, ця ділянка тіла мимовільно чи свідомо починає працювати помпою: поволі втягатися та витягатися. При цьому скорочення сфінктера (замикального м’яза) сечового міхура теж сприяє утворенню внутрішнього розрядження, яке дозволяє поглинати статеві секреції і робить людину здатною піднімати їх через головку пеніса або стінки піхви. Успішний підйом викликає ще більше затвердіння прутня або оргастичної платформи (нижньої третини піхви) і посилює абсорбційні властивості головки та стінок. Узгоджена мультиоргастичність партнерів є ключем до взаємних оргастичної циркуляції, обміну енергіями та їх поглинання (рис. 8.2).
Рис. 8.2 Обмін енергіями між чоловіком і жінкою. Енергія витягується уздовж хребета та чакральних центрів до маківки голови.
Згідно сучасним поглядам західної науки на шкіру головки прутня, вона є непроникною для речовин водорозчинної фази, адже покрита роговим шаром [134] та не має потових залоз [135]. Однак під час оргастичного витягування вона, за словами даосів [136], подібна дитині, що ніжно смокче молоко з грудей своєї матері (рис. 8.3).
Рис. 8.3 Глибока дорсальна вена та її відношення до прутня.
1 – глибока (кавернозна, печериста) артерія прутня (а. profunda (cavernosum) penis); 2 – задня артерія прутня (а. dorsalis penis); 3 – глибока дорсальна вена прутня (v. dorsalis penis profunda); 4 – поверхнева задня вена прутня (v. dorsalis penis superficial); 5 – дорсальний нерв прутня (n. dorsalis penis); 6 – латеральна пара-артеріальная вена (v. para-arterialis lateralis); 7 – медіальна пара-артеріальная вена (v. para-arterialis medialis); 8 – печериста (кавернозна) вена (v. cavernosum); 9 – огинаючи вени латеральної пара-артеріальной вени; 10 – огинаючи вени глибокої задньої вени; 11 – огинаючи вени запалої вени; 12 – дренуюча (емісарна) вена печеристої вени; 13 – дренуюча (емісарна) вена глибокої задньої вени; 14 – сполучальна вена між глибокою задньою веною і запалою веною; 15 – сполучальна вена між пара-артеріальними венами; 16 – (бульбо)уретральна артерія; 17 – (бульбо)уретральна вена; 18 – білкова оболонка, внутрішній круговий шар; 19 – білкова оболонка, зовнішній подовжній шар; 20 – ретрокоронарне венозне сплетення; 21 – передміхурове венозне сплетення (plexus venosus prostaticus) як частина діафрагмального венозного сплетення (венозного сплетення сечостатевого трикутника) (diaphragmaticus plexus venosus, plexus pudendalis (trigonalis))
Енергія сім’янної рідини витягується (переміщається, приводиться до голови) на гребені внутрішньої хвилі свідомих м’язових скорочень, хвиля бере початок від звуження головки пеніса і прокочується через промежину та сідниці вгору по хребту. Коли оргазмова енергія «закипає» і сім’я ось-ось має бесповортно вирватися з-під контролю, даос-початківець відчуває себе насосом, зціплює зуби, стискує черепну помпу в задній частині шиї, притискує язик до піднебіння, поволі і глибоко вдихає через ніздрі й на вдосі стискує м’язи статевого члена, яєчок, промежини, анального отвору, сідниць, щелеп і кулаків. Через максимально можливе зціплення всіх м’язів чоловік починає тягнути енергію з головки пеніса в промежину, потім стискує свою сечостатеву діафрагму, неначебто утримує повний сечовий міхур, і діафрагма захоплює енергію сім’яної рідини і виштовхує її до куприка, а звідки — у верхню частину тіла по хребту. Далі чоловік вигинає назовні нижню частину спини, чим активізує крижову помпу, випрямляє хребет і підсилює всмоктуючу дію. Чоловік візуалізує та відчуває, як енергія входить в статевий член, проходить промежину, входить в куприк, йде вгору по хребту і входить в маківку голови. Коли він закінчує вдих, затримує дихання і стиснення м’язів так тривало, скільки може витримувати, і продовжує тягнути енергію вгору до голови. Коли чоловік випускає повітря, видихає глибоко і скидає всю напругу — розслаблення розповсюджується з верхньої частини тіла в нижню хвилеподібно. Коли ж ніжна хвиля досягає області тазу, чоловік посилає, не еякулюючи, в жінку через прутень теплу енергію ян. Стиснення і розслаблення здійснюються м’яко, створюючи відчуття пульсацій, що передаються від чоловічого тіла до тіла жінки. З любов’ю чоловік насичує жінку енергією, яка становить його суть. Коли чоловік дозволяє жінці сповна добирати його енергії ян, якої потребує, він тим самим віддає жінці надлишок своєї сім’яної есенції, який звичайно примушує чоловіків еякулювати. У міру того як разом з розслабленням зменшується прагнення до еякуляції, енергія інь затоплює все тіло чоловіка, тоді як його енергія ян виливається в тіло жінки. Чоловік вдихає через прутень енергію вгору уздовж хребта до голови і видихає через той же свій прутень в жінку. Раз за разом даос-початківець набирається досвіду і одного разу чоловік знаходить, що немає ніякої потреби щільно зціплювати зуби, анальний отвір, сідниці та інші будь-які частини тіла. Все тіло може залишатися досить розслабленим, вмілий чоловік лише злегка та іграючись стискає, немов піддоюючи, тільки головку, яєчка, передню частину сечостатевої діафрагми та промежину. В нього відкривається оргастичне дихання. Воно знов повертається до нього.
Метод «великого витягування нектару вгору до золотої квітки» являє собою активну сублімацію сім’я, при якої перетворення сексуальної енергії відбувається не опосередковано – перемиканням життєдіяльності і уваги на будь-які зосередженості несексуального плану, – а безпосередньо: статеві секреції людини, немов в перегінному кубі алхіміка, змішуються в глибині інтимного поєднання людського тіла, всмоктуються в своєму злитті та перегоняються в круговороті енергій і речовин її же власного тіла для все нових і нових виділянь, змішувань, поглинань та хімічних перетворень (рис. 8.4).
Рис. 8.4 Алхімія тонкого сім’я цзин-ци (оргастичне дихання): тонке сім’я підіймається до верхнього дань-тяню (Центру Нірвани), звідки через середній дань-тянь (Казан Землі) конденсується та накопичується у нижньому дянь-тяні (Квітковому Пруду). I – циркуляція ци по шляху вогня (мікрокосмічна орбіта); II – циркуляція ци по шляху води; 1 – проекція нижнього дань-тяню; 2 – проекція середнього дань-тяню; 3 – проекція верхнього дань-тяню; * – середня точка промежини (хуей-інь).
Багато даоських та тантриських авторитетів одностайно стверджують про необхідність оргазмового накопичення й перетворення сім’яної рідини з використанням внутрішнього життєвого тепла [137]. До цього відносяться як до «варення» сім’я з метою отримання його «пари». Сперма розглядається як неочищений мед, що змішан з воском, брудом і мертвими бджолами, його треба брати в активний оборот та наполегливо очищати в солодкий нектар. Силовий замок, що запобігає еякуляції м’язами сечостатевої діафрагми тіла, перешкоджає витоку сирого меду з худого відра, а також слугує накопиченню цього меду тепер вже в новому добре запечатаному глеку. Цей глек – нижнє поле енергії в тілі (нижній дань-тянь) (рис. 7.3) — був поміщений дещо нижче за пупок в двох третинах шляху до хребта і був названий стародавніми вчителями «казаном». У цьому казані вони запасали енергію, перш ніж очистити її і знову послати вгору, в ньому ж змішували і варили різні енергії-ци тіла в процесі так званої «алхімії». Секретною алхімічною речовиною, яку вони використовували, було не що інше, як звичайна сексуальна енергія, вона ж —сперматична есенція, тонке сім’я цзин-ци, «еліксир життя» і «фонтан молодості». Без неї не працює жоден з вищих рівнів алхімічної медитації. Всі методи культивування енергії ци включають витягування сексуальної енергії, запасеної в яєчках або яєчниках, вгору уздовж хребетного стовпа і в мозок. Після наповнення мозку ця енергія сходить вниз по передній частині тіла в горло, серце і пупок. А потім мозок і гіпофіз розподіляють цю могутню енергію по всіх різних місцях, де вона необхідна.
Процес активної сублімації сім’я нагадує багато в чому велике кулінарне мистецтво. Сім’я тут порівнюють з водою, потенцію — з вогнем. Чоловік може швидко розпалити свій вогонь, але якщо він дуже швидко спалить своє паливо або виплесне воду на вогонь, то казан з водою може не встигнути навіть закипіти або ж просто обірветься перетворення сексуальної есенції в дух. Вогонь треба підтримувати помірно: щоб його було не замало чи забагато, а кожного разу достатньо — кожен етап сексуального циклу вимагає своєї температури збудження. Не треба також класти морквину і боби (пеніс і яєчка) в горщик із водою (переходити до сім’яного оргазму) і починати очищати сім’яну есенцію в могутній нектар до тих пір, поки вода не буде урівноважено кипіти, а тіло — підготовленим упевнено проводити процес випаровування.
Психо-фізіологічні переживання, що за інтенсивністю та енцефалограмами тотожні оргазмовим, а за глобальністю охоплення тіла та тривалістю значно перевищують звичайні оргазмові, можуть бути викликані чисто розумовим зосередженням (глибокою медитацією, самодостатнім або стороннім навіюванням) без тактильної стимуляції геніталій та будь-яких інших ерогенних зон [138]. Причому, якщо в разі звичайного оргазму, призведеного суто психологічнім настроюванням та грою уявлення, людина зазнає оргазмових скорочень у малому тазу, включаючи еякуляторні скорочення [139], при цьому еректильного збудженя може навіть не спостерігатися, то у медітативних станах аніяких скоротливих рухів м’язів ділянки статевих органів не спостерігається. Тіло розслаблене, серце б’ється спокійно, однак енергетичний потенціал мозгу значно зростає (рис. 8.5).
Рис. 8.5 Зростання ультраповільного потенціалу мозку даоського майстра під час його медітації з використанням мультиоргазмової енергії (L – потенціал лівої півкулі; R – потенціал правої півкулі). I – початок вимірювань; II – внутрішня усмішка животу; III – внутрішня усмішка серцю; IV – внутрішня усмішка легеням, ниркам; V – мікрокосмічна орбіта (підйом енергії від промежини до мозку й опущення знов до промежини); VI – відчуття потепління на підошвах ніг; VII – відчуття потепління пупка; VIII – відчуття потепління ніг, нирок, голови; IX – відкриття серця, відчуття в ньому вогня любові та співчуття; відчуття вогню у пупці та напроти пупка (у нирках (Мінг Менг)); X – посилання енергії униз, внутрішня усмішка статевим органам; підйом зростаючої оргастичної енергії через живот у мозок; XI – кінець вимірювань
Таким чином, аналіз літературних данних свідчить про те, що множинні оргазми як серед жінок, так і серед чоловіків не є чимось надзвичайним і базуються виключно на природніх фізіологічних та психологічних особливостях живої людини. Чоловічі та жіночі мультиоргастичні цикли можуть бути занадто схожими і в основі оволодіння, підтримки та розвитку їх лежать аналогічні техніки. За літературними даними, мультиоргастичність звичайно спостерігається на межі двох процесів — оргазму та еякуляції або прирівненної до неї раптової більш-менш повної розрядки статевого напруження. Однак стосовно відношення оргазму та еякулятивної розрядки, стосовно активної поведінки людини у їх активному середовищі, що призводить до здатности множинних оргазмів, існують різноманітні точки зору. Враховуючи певну розбіжність у підходах та схемах мультиорастичності, що застосовуються різними дослідниками, є необхідною виработка більш чіткого підходу до цього явища.
В той же час, залишаються не повністю з`ясованими питання про власно механізми мультиоргастичності.
>>